Сілков В.В. (2000) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ: ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ, ПЕРЕДУМОВИ ПОЯВИ, СУТНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 5-21.
|
Текст
Сілков В.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сілков В.В. Особисісно-орієнтоване навчання: причини виникнення, передумови появи, сутність та перспективи розвитку / В.В.Сілков // Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. РДГУ. - Рівне, 2000. - Вип. 3. - С. 5-21. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтоване навчання, розвиток освіти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 17 Черв 2021 08:47 |
Останні зміни: | 17 Черв 2021 08:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7974 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |