ДЕГУСТАЦІЙНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ ПРИ РОЗРОБЦІ НОВИХ ВИДІВ ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ

Машта Н.О. (2009) ДЕГУСТАЦІЙНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ ПРИ РОЗРОБЦІ НОВИХ ВИДІВ ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ. Матеріали звітної наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників і студентів, 2009: Вип. Х. pp. 43-45.

[img]
Preview
Text
Машта Н.О._Дегустація ПС.pdf

Download (387kB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Машта Н.О. Дегустаційні методи аналізу як інструмент маркетингу при розробці нових видів плавлених сирних продуктів / Н.О.Машта // Матеріали звітної наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників і студентів. Секція "Економіка та менеджмент", 26 лют. 2009 р. - Рівне : РДГУ, 2009. - Вип. Х. - С. 43-45.
Uncontrolled Keywords: дегустаційні методи, плавлені сирні продукти
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 63 Сільське господарство. Лісове господарство. Мисливство. Рибне господарство > 637 Продукти тваринництва > 637.3 Сир та сироварство
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 30 Jun 2021 07:02
Last Modified: 30 Jun 2021 07:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8192

Actions (login required)

View Item View Item