Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДЕГУСТАЦІЙНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ ПРИ РОЗРОБЦІ НОВИХ ВИДІВ ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ

Машта Н.О. (2009) ДЕГУСТАЦІЙНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ ПРИ РОЗРОБЦІ НОВИХ ВИДІВ ПЛАВЛЕНИХ СИРНИХ ПРОДУКТІВ. Матеріали звітної наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників і студентів, 2009: Вип. Х. с. 43-45.

[img]
Перегляд
Текст
Машта Н.О._Дегустація ПС.pdf

Завантажити (387kB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Машта Н.О. Дегустаційні методи аналізу як інструмент маркетингу при розробці нових видів плавлених сирних продуктів / Н.О.Машта // Матеріали звітної наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників і студентів. Секція "Економіка та менеджмент", 26 лют. 2009 р. - Рівне : РДГУ, 2009. - Вип. Х. - С. 43-45.
Ключові слова: дегустаційні методи, плавлені сирні продукти
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 63 Сільське господарство. Лісове господарство. Мисливство. Рибне господарство > 637 Продукти тваринництва > 637.3 Сир та сироварство
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 30 Черв 2021 07:02
Останні зміни: 30 Черв 2021 07:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8192

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу