РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ГУМАНІЗАЦІЇ В НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Янцур Л.А. (2018) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ГУМАНІЗАЦІЇ В НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. pp. 267-276. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Янцур Л.А..pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі гуманізації процесу навчання дошкільників образотворчій діяльності. Відмічається необхідність врахування в цьому процесі інтересів і можливостей дітей, перспектив їх подальшого розвитку. Більш детально автор зупиняється на характеристиці інтересу до зображувальної діяльності, його проявах у старших дошкільників і можливостях організації образотворчої діяльності відповідно до різних видів даного інтересу. Значна роль приділяється педагогу, його особистій компетентності, створенню атмосфери доброзичливості, поваги і уваги до кожної дитини, її успіхів і бажань.

Item Type: Article
Additional Information: Янцур Л.А. Реалізація принципу гуманізації в навчанні дошкільників образотворчій діяльності / Л.А.Янцур // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 267-276.
Uncontrolled Keywords: принцип гуманізації, навчання дошкільників, образотворча діяльність, інтерес до зображувальної діяльності, особиста компетентність педагога, атмосфера доброзичливості, співтворчість педагога з дитиною.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки та психології (дошкільної і корекційної)
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 25 Sep 2020 08:12
Last Modified: 25 Sep 2020 08:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/829

Actions (login required)

View Item View Item