Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

DISTANCE EDUCATION IN CANADA: BEGINNINGS, EARLY AND RECENT DEVELOPMENTS

Fedoryshyn O. та Fedoryshyna V. (2021) DISTANCE EDUCATION IN CANADA: BEGINNINGS, EARLY AND RECENT DEVELOPMENTS. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 102-111. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Федоришин О., Федоришина В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

The COVID-19 pandemic has had a huge impact on educational systems worldwide, leading to the near-total closures of schools, universities and colleges. Most governments decided to temporarily close educational institutions to reduce the spread of Coronavirus. Millions of students are having their education disrupted. Efforts to slow it through non-pharmaceutical interventions and preventive measures such as social distancing and self￾isolation have prompted the widespread closure of primary, secondary, and tertiary schooling in over 100 countries. In the sphere of education, many of the measures that countries have adopted in response to the crisis are related to the suspension of face-to-face classes at all levels, which has given rise to three main areas of action: the deployment of distance learning modalities through a variety of formals and platforms (which or without the use of technology); the support and mobilization of education personnel and communities; and concern for the health and overall well-being of students. In the article developments of education in Canada are considered. The measures taken by the country are the same as in other countries of the world, but the development and implementation of governmental and educational programs for every level and their interaction between institutions, students and their parents are accentuated there. The government cooperates with various organizations (governmental and nongovernmental) trying to provide schools, universities and colleges with all necessary for distance learning, and, firstly, access to modern technology and the Internet. Distance education as a form of learning appeared long ago. But nowadays it has a new challenge to be activated mandatory, other than traditional methods of gaining knowledge should be implemented involving advanced technology.
Увага зосереджена на найактуальнішій проблемі сьогодення – пандемії, яка спричинила вплив на світову систему освіти і призвела до майже тотального закриття закладів освіти усіх рівнів. Форма дистанційного навчання не є новою і використовується вже досить давно, але через сучасні виклики вона потребує перегляду і нових підходів. Адже саме дистанційне навчання в умовах пандемії стає найпоширенішим методом у сфері освіти. Уряди багатьох країн приймають відповідні заходи з метою зниження рівня поширення коронавірусу та вимагають суворого дотримання правил соціальної дистанції та самоізоляції. В освіті пандемія призвела до відходу від традиційних методів навчання і загострила увагу на дистанційних формах роботи. Головне завдання полягає у задіянні таких форм як комунікаційні технології для зв’язку учня з вчителем та іншими учнями. У статті розглядається стан освіти у Канаді (провінції Онтаріо). Заходи, які застосовує країна, тотожні із заходами інших країн, але акцент робиться на розробці і впровадженні як урядових, так і освітянських програм для кожного окремого рівня та їхній взаємодії між навчальними закладами, учнями та їх батьками. Уряд тісно співпрацює з різними організаціями (урядовими і неурядовими), намагаючись забезпечити навчальні закладами усім необхідним для дистанційного навчання, перш за все доступом до сучасних технологій та інтернету.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Fedoryshyn O. Distance education in Canada: beginnings, early and recent developments / O.Fedoryshyn, V.Fedoryshyna // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 1. – С. 102-111.
Ключові слова: COVID-19 pandemic, social distancing, self-isolation, distance education, online learning, hardware, software, face-to-face classes, learning environment; пандемія COVID-19, соціальна дистанція, дистанційна освіта, самоізоляція, навчання в Інтернеті, апаратне забезпечення, програмне забезпечення, очні заняття, навчальне середовище.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 23 Лип 2021 10:19
Останні зміни: 23 Лип 2021 10:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8442

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу