Вронська В.М. (2019) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ МЕДСЕСТРИНСТВА ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 11-14. ISSN 2518-7503
Це остання версія цього елемента.
| 
              
Текст
 Вронська В..pdf Завантажити (3MB)  | 
          
Анотація
В статті висвітлено особливості забезпечення медичної  у
різний період – від моменту зародження християнства і до сьогодення. Проаналізовано особливості становлення медсестринства – переважним чином зверталася увага на
формування професійних знань. Відкриття дошкільних навчальних закладів; місце медсестри в таких установах; значення їх діяльності та специфіка роботи. В результаті,
можна зазначити, що для ефективної професійної діяльності медичних сестер дошкільних навчальних закладів, недостатньо лише мати гарну професійну підготовку. Необхідно мати сформовану психологічну компетентність. Адже, згідно проведених нами досліджень, специфіка роботи в дошкільних навчальних закладах, вимагає від медсестри інших фахових якостей. В освітньому закладі вищими будуть інші професійні вимоги (комунікативні навички, здатність до емпатії, організаційні уміння та ін.), ніж до медсестер лікувальних закладів. Крім того, автономний характер праці вимагає у медичних сестер дошкільних навчальних закладів особистісного вдосконалення. З огляду на це, крім медичних знань, медичні сестри дошкільних навчальних закладів повинні бути компетентними і в психологічних питаннях. З цією метою, було створено Групу особистісного зростання і з ними проводили заняття. Ми висвітлили результати сформованої психологічної компетентності медичних сестер дошкільних навчальних закладів та підтвердили їх за допомогою 16-факторного опитувальника Кеттелла.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Вронська В. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ МЕДСЕСТРИНСТВА ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ / В.Вронська // Психологя: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 13. - С. 11-14. | 
| Ключові слова: | медсестринство, здоров’я, історія медсестринства, вихованці, медичне обслуговування, дослідження, психологічна компетентність медичних сестер дошкільних навчальних закладів | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 616 Патологія. Клінічна медицина  | 
        
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської | 
| Користувач, що депонує: | Адміністратор | 
| Дата внесення: | 15 Квіт 2020 18:16 | 
| Останні зміни: | 22 Квіт 2020 14:50 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/85 | 
Доступні Версії цього елемента
- ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ МЕДСЕСТРИНСТВА ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. (deposited 15 Квіт 2020 18:16) [Представлено на екрані]
 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


