Виногородська Д.О. та Суржук Т.Б. (2021) НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ СУТНОСТІ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 37-40.
|
Текст
Виногородська Д.О., Суржук Т.Б..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Виногородська Д. Наукові підходи до вивчення сутності читацької самостійності учнів початкових класів / Д.О.Виногородська, Т.Б.Суржук // Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 12 трав. 2021 р. - Рівне : РДГУ, 2021. - С. 37-40. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 05 Серп 2021 07:04 |
Останні зміни: | 05 Серп 2021 07:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8521 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |