Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМПЛЕКСНО-СТРУКТУРОВАНА ДІАГНОСТИКА ВИЗНАЧЕННЯ КОЕФІЦІЄНТУ ТА РІВНІВ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Пелех Ю.В. (2009) КОМПЛЕКСНО-СТРУКТУРОВАНА ДІАГНОСТИКА ВИЗНАЧЕННЯ КОЕФІЦІЄНТУ ТА РІВНІВ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2009 (Вип.13): Кн. 2. с. 549-557.

[img]
Перегляд
Текст
Пелех Ю.В._Комплексно-структурована діагностика.pdf

Завантажити (751kB) | Перегляд

Анотація

У статті йдеться про застосування методів психолого-педагогічних досліджень для визначення закономірностей, рівнів та принципів формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності у контексті гуманітарної парадигми освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пелех Ю.В. Комплексно-структурована діагностика визначення коефіцієнту та рівнів ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності / Ю.В.Пелех // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 13. - кн. 2. - С. 549-557.
Ключові слова: методики, цінності, смисли, готовність, концепції, професійна діяльність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 331 Праця. Працевлаштування. Робота. Економіка праці. Організація праці
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 27 Серп 2021 08:00
Останні зміни: 27 Серп 2021 08:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8600

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу