Пелех Ю.В. (2009) КОМПЛЕКСНО-СТРУКТУРОВАНА ДІАГНОСТИКА ВИЗНАЧЕННЯ КОЕФІЦІЄНТУ ТА РІВНІВ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2009 (Вип.13): Кн. 2. с. 549-557.
|
Текст
Пелех Ю.В._Комплексно-структурована діагностика.pdf Завантажити (751kB) | Перегляд |
Анотація
У статті йдеться про застосування методів психолого-педагогічних досліджень для визначення закономірностей, рівнів та принципів формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності у контексті гуманітарної парадигми освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пелех Ю.В. Комплексно-структурована діагностика визначення коефіцієнту та рівнів ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності / Ю.В.Пелех // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 13. - кн. 2. - С. 549-557. |
Ключові слова: | методики, цінності, смисли, готовність, концепції, професійна діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 331 Праця. Працевлаштування. Робота. Економіка праці. Організація праці |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 27 Серп 2021 08:00 |
Останні зміни: | 27 Серп 2021 08:00 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8600 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |