Гордійчук К. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 15-19. ISSN 2518-7503
|
Текст
Гордійчук К..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито сутність професійного самовизначення особистості, розкривається зміст критеріїв та показників її сформованості в ранній юності. Виокремлено основні положення науковців щодо феномену особистісного самовизначення, здійснено узагальнення щодо самооцінки у ранній юності. Актуалізується проблема становлення професіонала, проблема особистісного і соціального розвитку майбутнього спеціаліста як суб'єкта соціальної дії та основні фактори впливу на вибір професії.
У статті наводиться опис особливостей професійного самовизначення учнів юнацького віку, з'ясована роль інтересів та здібностей у професійному самовизначенні школярів, вказано особистісні характеристики, які сприяють успіху молодої людини в професійній діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гордійчук К. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ / К.Гордійчук // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 13. - С. 15-19. |
Ключові слова: | професійне самовизначення, самооцінка, рання юність,когнітивна складність професійних домагань |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет |
Користувач, що депонує: | Адміністратор |
Дата внесення: | 15 Квіт 2020 18:17 |
Останні зміни: | 12 Лип 2020 19:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/87 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |