ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Гордійчук К. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 15-19. ISSN 2518-7503

[img]
Preview
Text
Гордійчук К..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У статті розкрито сутність професійного самовизначення особистості, розкривається зміст критеріїв та показників її сформованості в ранній юності. Виокремлено основні положення науковців щодо феномену особистісного самовизначення, здійснено узагальнення щодо самооцінки у ранній юності. Актуалізується проблема становлення професіонала, проблема особистісного і соціального розвитку майбутнього спеціаліста як суб'єкта соціальної дії та основні фактори впливу на вибір професії.
У статті наводиться опис особливостей професійного самовизначення учнів юнацького віку, з'ясована роль інтересів та здібностей у професійному самовизначенні школярів, вказано особистісні характеристики, які сприяють успіху молодої людини в професійній діяльності.

Item Type: Article
Additional Information: Гордійчук К. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ / К.Гордійчук // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 13. - С. 15-19.
Uncontrolled Keywords: професійне самовизначення, самооцінка, рання юність,когнітивна складність професійних домагань
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет
Depositing User: Адміністратор
Date Deposited: 15 Apr 2020 18:17
Last Modified: 12 Jul 2020 19:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/87

Actions (login required)

View Item View Item