Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ДИДАКТИЧНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ

Малафіїк І.В. та Галатюк М.Ю. (2013) СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ДИДАКТИЧНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Нова педагогічна думка, 2013 (№4). с. 25-29. ISSN 2520-6427

[img]
Перегляд
Текст
Малафіїк І., Галатюк М._Системний аналіз.pdf

Завантажити (584kB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено дидактичну модель розвитку навчально-пізнавальної компетентності старшокласників у процесі вивчення природничих предметів, яку представлено як системну цілісність.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Малафіїк І. Системний аналіз дидактичної моделі розвитку навчально-пізнавальної компетентності старшокласників у процесі вивчення природничих предметів / І. Малафіїк, М. Галатюк // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 25-29.
Ключові слова: система, модель, компетентність, навчально-пізнавальна діяльність, принцип, елемент
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 03 Вер 2021 09:51
Останні зміни: 06 Вер 2021 11:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8741

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу