Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 10). с. 1-9.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега О.В., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (589kB) | Перегляд

Анотація

Ідентифіковано базові ринкові характеристики діяльності молокопереробних підприємств. Визначено стан та специфіку їх товарної, цінової, збутової та комунікаційної діяльності. Ідентифіковано слабкі та сильні сторони, а також загрози і можливості діяльності молокопереробних підприємств. Сформовано перелік практичних заходів для зниження ймовірних ризиків їх діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Маркетингові фактори впливу на конкурентоздатність молокопереробних підприємств / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // ΛΌГOΣ. ONLINE : Міжнарод. наук. електр. журн. - 2020. - № 10. - С. 1-9.
Ключові слова: маркетинг; конкурентоздатність продукції; конкурентоздатність молокопереробного підприємства; ціна; дизайн; якість; комунікаційні заходи; збут
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 06 Вер 2021 06:24
Останні зміни: 06 Вер 2021 06:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8783

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу