Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМИНАНТИ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ

Маліновська Н.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМИНАНТИ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): 58. с. 25-28.

[img]
Перегляд
Текст
Маліновська Н. Педагогічні детермінанти мовленнєвої готовності.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються концептуальні положення мовленнєвої підготовки дітей до шкільного навчання. Підкреслюється що результатом мовленнєвої підготовки є мовленнєва готовність дитини до навчання у школі. Розкрито сутність понять "мовленнєва підготовка", "мовленнєва готовність", "мовленнєва компетенція". Проаналізовано показники мовленнєвого розвитку випускника дошкільного навчального закладу. Визначаємо шляхи і методи мовленнєвої підготовки дітей до школи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Маліновська Н.В. Педагогічні детермінанти мовленнєвої готовності дитини до навчання у школі / Н.В.Маліновська // Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. - Рівне, 2017. - Вип. 15 (58). - С. 25-28.
Ключові слова: мовленнєва підготовка, мовленнєва гтовність, мовленнєва компетенція, компетентісний підхід, мовленнєвий розвиток
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Жов 2020 09:09
Останні зміни: 01 Жов 2020 09:09
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/881

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу