Джеджера О.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ДЕТЕРМІНАЦІЇ УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЕМОЦІЙНИМИ ПЕРЕЖИВАННЯМИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ СOVID-19. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 110-143.
|
Текст
Джеджера О.В..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Розділ Книги |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Джеджера О.В. Особливості детермінації успішності навчання здобувачів вищої освіти емоційними переживаннями в умовах пандемії СOVID-19 / О.В. Джеджера // Філософія освітнього простору: психологічний вимір : кол. монографія / під ред. Р.В. Павелківа, Н. В. Корчакової. — Київ : Центр учбової літератури, 2021. – С. 11-143. |
Ключові слова: | пандемія, СOVID-19, емоційні переживання, здобувач вищої освіти |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 08 Вер 2021 13:35 |
Останні зміни: | 08 Вер 2021 13:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8855 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |