Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 55. с. 98-103. ISSN 2519-2868

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега О.В., Дейнега І.О._Вплив маркетингових...pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність застосування маркетингових інструментів для підвищення інвестиційної привабли�вості об’єднаних територіальних громад. Ідентифіковано тенденції створення та
об’єднання територіальних громад в Україні. Досліджено зміни у структурі державного фінансування місцевого та регіональ�ного розвитку. Визначено специфіку змісту понять «державний маркетинг» та «публічний маркетинг». Ідентифіковано специфічні риси реалізації маркетингової концепції у діяльності об’єднаних територіальних громад. Визначено складові частини комплексу маркетингу об’єднаних територіальних громад. Ідентифіковано механізм та ключові маркетингові інструменти впливу на спроможність об’єднаних територіальних громад. Сформовано сутність поняття
«інвестиційна привабливість територіальної громади». Ідентифіковано основні завдання, котрі має вирішувати об’єднана територіальна громада для нарощування власної інвестиційної привабливості.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Вплив маркетингових інструментів на формування інвестиційнї привабливості обєднаних територіальних громад / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // Інфраструктура ринку : елекьрн. наук.-практ. журн. - 2021. - Вип. 55. - С. 98-103.
Ключові слова: комплекс маркетингу, інструменти маркетингу, об’єднані територіальні громади, інвестиційна привабливість територіальної громади, конкурентоздатність територіальної громади.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 08 Вер 2021 20:50
Останні зміни: 08 Вер 2021 20:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8864

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу