Дейнега О.В. та Дейнега І.О.
(2021)
РОЛЬ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2021.
с. 46-48.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега О.В. Роль бренд-менеджменту в діяльності сучасних підприємств / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової
економіки : [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2021 р.)]. – Луцьк, 2021. – С. 46-48. |
Ключові слова: |
бренд-менеджмент |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
09 Вер 2021 06:13 |
Останні зміни: |
09 Вер 2021 06:13 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8866 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |