Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) РОЛЬ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2021. с. 46-48.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега О.В., Дейнега І.О._Роль бренд-менеджменту.pdf

Завантажити (18MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Роль бренд-менеджменту в діяльності сучасних підприємств / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2021 р.)]. – Луцьк, 2021. – С. 46-48.
Ключові слова: бренд-менеджмент
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 09 Вер 2021 06:13
Останні зміни: 09 Вер 2021 06:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8866

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу