Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Лесовець М.М. та Дейнега О.В. (2020) ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 128-129.

[img]
Перегляд
Текст
Лесовець М.М., Дейнега О.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лесовець М.М. Чинники підвищення якості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / М.М.Лесовець, О.В.Дейнега (наук. керівник) // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених. – Луцьк, 2020. – С. 128-129.
Ключові слова: управління маркетингом, діяльність підприємства
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 330 Економіка в цілому
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 09 Вер 2021 07:33
Останні зміни: 09 Вер 2021 07:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8873

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу