Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОЛІТИКА ЯК ОБ’ЄКТ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГУ

Лесько В.В. та Дейнега І.О. (2020) ПОЛІТИКА ЯК ОБ’ЄКТ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГУ. «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 130-132.

[img]
Перегляд
Текст
Лесько В.В., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лесько В.В. Політика як об'єкт впливу маркетингу / В.В.Лесько, І.О.Дейнега // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених . – Луцьк, 2020. – С. 130-132.
Ключові слова: маркетинг
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 09 Вер 2021 08:03
Останні зміни: 09 Вер 2021 08:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8874

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу