Лесько В.В. та Дейнега І.О.
(2020)
ПОЛІТИКА ЯК ОБ’ЄКТ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГУ.
«Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020.
с. 130-132.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Лесько В.В. Політика як об'єкт впливу маркетингу / В.В.Лесько, І.О.Дейнега // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту
в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених . – Луцьк, 2020. – С. 130-132. |
Ключові слова: |
маркетинг |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
09 Вер 2021 08:03 |
Останні зміни: |
09 Вер 2021 08:03 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8874 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |