Лібіховська Ю.О. та Дейнега І.О.
(2020)
УПАКОВКА ТОВАРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БРЕНДУ.
Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020.
с. 136-137.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Лібіховська Ю.О. Упаковка товару як інструмент розвитку бренду / Ю.О.Лібіховська, І.О.Дейнега // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених. – Луцьк,
2020. – С. 136-137. |
Ключові слова: |
розвиток бренду |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
09 Вер 2021 09:11 |
Останні зміни: |
09 Вер 2021 09:11 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8879 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |