УПАКОВКА ТОВАРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БРЕНДУ

Лібіховська Ю.О. and Дейнега І.О. (2020) УПАКОВКА ТОВАРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БРЕНДУ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. pp. 136-137.

[img]
Preview
Text
Лібіховська Ю.О., Дейнега І.О..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Лібіховська Ю.О. Упаковка товару як інструмент розвитку бренду / Ю.О.Лібіховська, І.О.Дейнега // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених. – Луцьк, 2020. – С. 136-137.
Uncontrolled Keywords: розвиток бренду
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 09 Sep 2021 09:11
Last Modified: 09 Sep 2021 09:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8879

Actions (login required)

View Item View Item