Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О.
(2020)
РОЛЬ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОБ’ЄДНАНЬ.
Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020.
с. 198-200.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Пиптик В.Ю. Роль брендингу в діяльності організації та територіальних об'єднань / В.Ю.Пиптик, І.О.Дейнега (наук. керівник) // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених. – Луцьк, 2020. – С. 198-200. |
Ключові слова: |
територіальні об'єднання, брендинг |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
09 Вер 2021 10:17 |
Останні зміни: |
09 Вер 2021 10:17 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8884 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |