Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОБ’ЄДНАНЬ

Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 198-200.

[img]
Перегляд
Текст
Пиптик В.Ю., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пиптик В.Ю. Роль брендингу в діяльності організації та територіальних об'єднань / В.Ю.Пиптик, І.О.Дейнега (наук. керівник) // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених. – Луцьк, 2020. – С. 198-200.
Ключові слова: територіальні об'єднання, брендинг
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 09 Вер 2021 10:17
Останні зміни: 09 Вер 2021 10:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8884

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу