Дейнега О.В. (2017) МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАДОВОЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТРЕБ РИНКОВО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Глобальні та національні проблеми економіки, 2017 (Вип.18). pp. 201-206.
|
Text
Дейнега О.В..pdf Download (391kB) | Preview |
Abstract
У статті на основі семантичного аналізу лексичних конструкцій, що використовуються науковцями і практиками під час формування сучасної економічної термінології, ідентифіковано зміст поняття «маркетинговий аналіз». Конкретизовано цілі маркетингового аналізу, охарактеризовано етапи його проведення, а також визначено основні завдання, що мають вирішуватися при цьому менеджментом підприємств. Розглянуто основні об’єкти маркетингового аналізу відповідно до комплексу «4-р». Проаналізовано помилки, що можуть виникати під час проведення маркетингового аналізу.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Дейнега О.В. Маркетинговий аналіз як інструмент задоволення інформаційних потреб ринково орієнтованого підприємства / О.В.Дейнега // Глобальні та національні проблеми економіки [Електронний ресурс]. - Миколаїв, 2017. - Вип. 18. - С. 201-206. |
Uncontrolled Keywords: | маркетинговий аналіз, маркетингова інформація, інформаційні потреби, ринкові потреби, дослідження ринку. |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок |
Divisions: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Depositing User: | valiko |
Date Deposited: | 09 Sep 2021 12:43 |
Last Modified: | 09 Sep 2021 12:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8892 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |