Чевжик Л. та Дейнега І.О.
(2020)
МАРКЕТИНГ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ЯК СКЛАДОВА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ.
Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020.
с. 223-224.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Чувжик Л. Маркетинг іміджу території як складова публічного управління / Л.Чевжик, І.Дейнега (наук. керівник) // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.). - Луцьк, 2020. - С. 223-224. |
Ключові слова: |
маркетинг іміджу, публічне управління |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
09 Вер 2021 13:01 |
Останні зміни: |
09 Вер 2021 13:01 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8894 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
 |
Перегляд елементу |