Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ЯК СКЛАДОВА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Чевжик Л. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ЯК СКЛАДОВА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 223-224.

[img]
Перегляд
Текст
Чевжик Л., Дейнега І..pdf

Завантажити (8MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Чувжик Л. Маркетинг іміджу території як складова публічного управління / Л.Чевжик, І.Дейнега (наук. керівник) // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.). - Луцьк, 2020. - С. 223-224.
Ключові слова: маркетинг іміджу, публічне управління
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 09 Вер 2021 13:01
Останні зміни: 09 Вер 2021 13:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8894

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу