МАРКЕТИНГ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ЯК СКЛАДОВА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Чевжик Л. and Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ЯК СКЛАДОВА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. pp. 223-224.

[img]
Preview
Text
Чевжик Л., Дейнега І..pdf

Download (8MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Чувжик Л. Маркетинг іміджу території як складова публічного управління / Л.Чевжик, І.Дейнега (наук. керівник) // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.). - Луцьк, 2020. - С. 223-224.
Uncontrolled Keywords: маркетинг іміджу, публічне управління
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 09 Sep 2021 13:01
Last Modified: 09 Sep 2021 13:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8894

Actions (login required)

View Item View Item