Джеджера О.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ АКТУАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 25-30. ISSN 2518-7503
|
Текст
Джеджера О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються особливості емоційного реагуваннястудентів на актуальні життєві ситуації у контексті впливу їхньої емоційної сфери на результативність навчання. Емоційні переживання, спричинені цими обставинами, розглядаються як чинник активізації або гальмування перебігу пізнавальних процесів та діяльності.
Теоретичні висновки підтверджуються на підставі висвітлення результатів проведеного дослідження, з допомогою якого визначено переважно середній рівень задоволення студентів навчальною діяльністю, що впливає на коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу (коефіцієнт кореляції 0,2994). При цьому встановлено, що найсильніший емоційний відгук в опитуваних викликають ситуації, пов’язані зі спілкуванням та відносинами з людьми, навчанням в закладі вищої освіти, особистими досягненнями, соціальним статусом, побутовими умовами, станом здоров’я, плануванням майбутнього, реалізацією власних інтересів та захоплень, проведенням дозвілля і відпочинку, розвитком своєї особистості та наявними можливостями бути привабливими і успішними. Зосереджено увагу на тому, що пріоритетні позиції в рейтингу посідають комунікативні та навчальні ситуації, які спричиняють найбільше емоційних переживань. Виявлено у континуумі емоційних переживань понад тридцять модальностей, серед яких домінуючими є задоволення, радість, інтерес, тривога, пригнічення, смуток, розгубленість.
Зроблено висновок про те, що результати навчальної діяльності студентів можна покращити шляхом оптимізації емоційних переживань студентів, підвищення рівня задоволення обставинами, пов’язаними з навчанням.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Джеджера О.В. ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ АКТУАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ / О.В.Джеджера // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. - Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 13. - С. 25-30. |
Ключові слова: | емоційне переживання, емоційна регуляція, актуальна емоціогенна ситуація, студенти, навчальна діяльність студентів |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Квіт 2020 09:59 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2020 12:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/89 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |