Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2019) ДО ПИТАННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЦІНОК ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2019 (№ 3): (94). с. 130-137. ISSN 2409-6873
|
Текст
Дейнега О.В., Дейнега І.О._до питання.pdf Завантажити (569kB) | Перегляд |
Анотація
статті полягає в аналізі існуючих методик розрахунку ефективності окремих елементів комплексу маркетингових комунікацій та ідентифікації критеріїв оцінювання рівня розрахованого показника ефективності закладів вищої освіти. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати.Установлено, що оцінювання ефективності комунікацій закладів вищої освіти є складним завданням, оскільки кожне повідомлення, яке вони передають своїм внутрішнім або зовнішнім стейкхолдерам, може розглядатися як частина комунікації. Економічні й комунікативні ефекти між собою взаємопов’язані, але критерії їх оцінювання різні. До основних економічних ефектів комунікацій варто зарахувати кількість здобувачів закладу вищої освіти та інших споживачів його продуктів, частку ринку закладу вищої освіти, імідж закладу вищої освіти, рівень лояльності стейкхолдерів до закладу вищої освіти, поінформованість про заклад вищої освіти. Комунікативний ефект від реалізації комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти оцінюється через увагу, пам’ять, емоції, відчуття, сприяння об’єктів комунікаційного впливу. Економічна ефективність від упровадження комплексу маркетингових комунікацій оцінюється за традиційною методикою, тобто через співвідношення результату до витрат. Практична значущість результатів дослідження. У статті доведено, що значна кількість методичних підходів щодо оцінювання ефективності комплексу маркетингових комунікацій ґрунтується на врахуванні комунікативних ефектів, що можливе лише в разі використання ринкової інформації, отриманої в результаті проведення маркетингових досліджень ринку. Результати (ефекти) мають визначатися цілями реалізації комплексу маркетингових комунікацій. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці діяльності закладів вищої освіти під час планування ними комплексу маркетингових комунікацій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дейнега І.О. До питання обґрунтування оцінок економічної ефективності комплексу комунікаційних заходів закладів вищої освіти / І.О.Дейнега, О.В.Дейнега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. - 2019. - № 3 (94). - С. 130-137. |
Ключові слова: | комплекс маркетингових комунікацій, ефект, ефективність, комунікативний ефект, комерційний ефект |
Тематика (за УДК): | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Вер 2021 06:24 |
Останні зміни: | 10 Вер 2021 06:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8909 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |