Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Економічний форум, 2020 (№ 1). с. 129-135.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега І.О._роль фірмових.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті актуалізовано значення кольору у маркетинговій діяльності організацій. Ідентифіковано вплив кольорів на емоційний стан людини. Розкрито культурні особливості сприйняття кольорів. Узагальнено практику найбільшого поширення кольорів і їх комбінації у брендингу вітчизняних і закордонних закладів вищої освіти. Розроблено практичні рекомендації щодо підбору закладом вищої освіти власних фірмових кольорів. Конкретизовано позиції законодавчого унормування вибору кольорів брендової символіки закладами вищої освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега І.О. Роль фірмових кольорів в управлінні брендами закладів вищої освіти / І.О.Дейнега // Економічний форум. - 2020. - № 1. - С. 129-135.
Ключові слова: колір, фірмовий колір, органи чуття, бренд, брендова символіка, заклад вищої освіти
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Вер 2021 19:54
Останні зміни: 11 Вер 2021 19:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8973

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу