Майоха А.О. та Дейнега І.О.
(2017)
ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ: СУТЬ І ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ.
Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі, 2017.
с. 40-44.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Майоха А.О. Ефективність маркетингової діяльності органзації: суть і основні підходи до оцінювання / А.О.Майоха, І.О.Дейнега // Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі : І Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених, 10 квіт. 2017 р., м. Вінниця. - Вінниця, 2017. - С. 40-44. |
Ключові слова: |
маркетингова діяльність |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
12 Вер 2021 08:24 |
Останні зміни: |
12 Вер 2021 08:24 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8994 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |