Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ: СУТЬ І ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ

Майоха А.О. та Дейнега І.О. (2017) ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ: СУТЬ І ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ. Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 40-44.

[img]
Перегляд
Текст
Майоха А.О., Дейнега І.О._ефективність.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Майоха А.О. Ефективність маркетингової діяльності органзації: суть і основні підходи до оцінювання / А.О.Майоха, І.О.Дейнега // Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі : І Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених, 10 квіт. 2017 р., м. Вінниця. - Вінниця, 2017. - С. 40-44.
Ключові слова: маркетингова діяльність
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 12 Вер 2021 08:24
Останні зміни: 12 Вер 2021 08:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8994

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу