Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУТНІСТЬ СИСТЕМИ ЗБУТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Робейко К.Г. та Дейнега І.О. (2019) СУТНІСТЬ СИСТЕМИ ЗБУТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 163-164.

[img]
Перегляд
Текст
Робейко К.Г., Дейнега І.О._сутність системи.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Ключові слова: Робейко К.Г. Сутність системи збуту у маркетинговій діяльності підприємиства / К.Г.Робейко, І.О.Дейнега // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців . – Луцьк, 2019. - С. 163-164.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 12 Вер 2021 08:30
Останні зміни: 12 Вер 2021 08:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8995

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу