Робейко К.Г. та Дейнега І.О.
(2019)
СУТНІСТЬ СИСТЕМИ ЗБУТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019.
с. 163-164.
Тип елементу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
Робейко К.Г. Сутність системи збуту у маркетинговій діяльності підприємиства / К.Г.Робейко, І.О.Дейнега // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців . – Луцьк, 2019. - С. 163-164. |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
12 Вер 2021 08:30 |
Останні зміни: |
12 Вер 2021 08:30 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8995 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |