Скиба Н. та Дейнега О.В.
(2018)
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА.
Маркетинг очима молоді, 2018.
с. 72-74.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Скиба Н. Оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства / Н.Скиба, О..Дейнега // Маркетинг очима молоді : зб. статей молодих вчених та студентів за підсумками перщої всеукр. студентської наук.-практ. конф. (23-24 трав. 2018 р.). - Хмельницький, 2018. - С. 72-74. |
Ключові слова: |
маркетингова діяльність підприємства |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
12 Вер 2021 08:38 |
Останні зміни: |
12 Вер 2021 08:38 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8996 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |