Трибушиніна Ю.С. та Дейнега О.В.
(2017)
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ.
Ефективність ідприємницької діяльності: маркетинговий аспект, 2017.
с. 57-60.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Трибушиніна Ю.С. Маркетингова цінова політика підприємства як інструмент конкурентної боротьби / Ю.С.Трибушиніна, О.В.Дейнега // Ефективність ідприємницької діяльності: маркетинговий аспект (EEMA KNLU 2017): зб. матеріалів містить наук. роботи учасників ІV Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 25-26 квіт. 2017. - Київ, 2017. - С. 57-60. |
Ключові слова: |
маркетингова цінова політика |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
12 Вер 2021 09:09 |
Останні зміни: |
12 Вер 2021 09:09 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9001 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |