Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ

Трибушиніна Ю.С. та Дейнега О.В. (2017) МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ. Ефективність ідприємницької діяльності: маркетинговий аспект, 2017. с. 57-60.

[img]
Перегляд
Текст
Трибушиніна Ю.С., Дейнега О.В..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Трибушиніна Ю.С. Маркетингова цінова політика підприємства як інструмент конкурентної боротьби / Ю.С.Трибушиніна, О.В.Дейнега // Ефективність ідприємницької діяльності: маркетинговий аспект (EEMA KNLU 2017): зб. матеріалів містить наук. роботи учасників ІV Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 25-26 квіт. 2017. - Київ, 2017. - С. 57-60.
Ключові слова: маркетингова цінова політика
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 12 Вер 2021 09:09
Останні зміни: 12 Вер 2021 09:09
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9001

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу