Дейнега І.О. та Дейнега О.В.
(2020)
ТОВАРНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА.
Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020.
с. 231-232.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега І.О. Товарна політика в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства / І.О.Дейнега, О.В.Дейнега // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робіт. матеріали VІІІ міжнаро. наук.-практ. дистанційної конф. м. Харків,
19 берез. 2020 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. – Харків, 2020. - С. 231-232. |
Ключові слова: |
товарна політика, маркетингова діяльність підприємства |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
13 Вер 2021 09:10 |
Останні зміни: |
13 Вер 2021 09:10 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9011 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |