ТОВАРНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Дейнега І.О. and Дейнега О.В. (2020) ТОВАРНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. pp. 231-232.

[img]
Preview
Text
Дейнега І.О., Дейнега О.В..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Дейнега І.О. Товарна політика в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства / І.О.Дейнега, О.В.Дейнега // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робіт. матеріали VІІІ міжнаро. наук.-практ. дистанційної конф. м. Харків, 19 берез. 2020 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. – Харків, 2020. - С. 231-232.
Uncontrolled Keywords: товарна політика, маркетингова діяльність підприємства
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 13 Sep 2021 09:10
Last Modified: 13 Sep 2021 09:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9011

Actions (login required)

View Item View Item