Королюк В.Р. та Самборський І.О.
(2020)
РИНКОВІ ПОТРЕБИ ЯК БАЗОВИЙ КРИТЕРІЙ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ І ПОСЛУГ.
Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020.
с. 337-339.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Королюк В.Р. Ринкові потреби як базовий критерій формування якості продукції і послуг / В.Р.Королюк, І.О.Самборський // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робіт матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р.) / редкол.: В.В. Малий та ін. – Харків, 2020. - С. 337-339. |
Ключові слова: |
ринкові потреби, послуги |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
13 Вер 2021 10:07 |
Останні зміни: |
13 Вер 2021 10:07 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9024 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |