Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Робейко К.Г. та Самборський І.О. (2019) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2019. с. 445-448.

[img]
Перегляд
Текст
Робейко К.Г., Самборський І.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Робейко К.Г. Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства / К.Г.Робейко, І.О.Самборський // Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки : зб. наук. статей за матеріалами V Всеукр. наук.-практ. конф. за міжнарод. участю (11 – 12 квіт. 2019 р.). - Дніпро, 2019. - Ч. 1. - С. 445-448.
Ключові слова: маркетингова діяльність підприємства
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Вер 2021 10:25
Останні зміни: 13 Вер 2021 10:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9026

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу