Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Шрамович М.В. та Самборський І.О. (2020) СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології, 2020. с. 248-249.

[img]
Перегляд
Текст
Шрамович М.В., Самборський І.О..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шрамович М.В. Стратегія в управлінні маркетинговою діяльністю промислового підприємства / М.В.Шрамович, І.О.Самборський (наук. керівник) // Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студент. наук.-практ. конф. за міжнарод. участю. 23 квіт. 2020 р. — Одеса, 2020. - С. 248-249.
Ключові слова: промислові підприємства, управління маркетинговою діяльністю
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Вер 2021 10:57
Останні зміни: 13 Вер 2021 10:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9029

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу