Шрамович М.В. та Самборський І.О.
(2020)
СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА.
Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології, 2020.
с. 248-249.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Шрамович М.В. Стратегія в управлінні маркетинговою діяльністю промислового підприємства / М.В.Шрамович, І.О.Самборський (наук. керівник) // Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студент. наук.-практ. конф. за міжнарод. участю.
23 квіт. 2020 р. — Одеса, 2020. - С. 248-249. |
Ключові слова: |
промислові підприємства, управління маркетинговою діяльністю |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
13 Вер 2021 10:57 |
Останні зміни: |
13 Вер 2021 10:57 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9029 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |