Лоборук Л.І. та Шевців З.М. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 170-172.
|
Текст
Лоборук Л.І., Шевців З.М..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лоборук Л. І. Теоретичні засади проблеми формування навчальної мотивації учнів початкової школи в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти / Л.І.Лоборук, З.М.Шевців // Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 12 трав. 2021 р. - Рівне : РДГУ, 2021. - С. 170-172. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 14 Вер 2021 09:48 |
Останні зміни: | 14 Вер 2021 09:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9073 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |