Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Лоборук Л.І. та Шевців З.М. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 170-172.

[img]
Перегляд
Текст
Лоборук Л.І., Шевців З.М..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лоборук Л. І. Теоретичні засади проблеми формування навчальної мотивації учнів початкової школи в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти / Л.І.Лоборук, З.М.Шевців // Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 12 трав. 2021 р. - Рівне : РДГУ, 2021. - С. 170-172.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 14 Вер 2021 09:48
Останні зміни: 14 Вер 2021 09:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9073

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу