ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Лоборук Л.І. and Шевців З.М. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. pp. 170-172.

[img]
Preview
Text
Лоборук Л.І., Шевців З.М..pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Лоборук Л. І. Теоретичні засади проблеми формування навчальної мотивації учнів початкової школи в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти / Л.І.Лоборук, З.М.Шевців // Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 12 трав. 2021 р. - Рівне : РДГУ, 2021. - С. 170-172.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 14 Sep 2021 09:48
Last Modified: 14 Sep 2021 09:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9073

Actions (login required)

View Item View Item