Лоборук Л.І. and Шевців З.М. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. pp. 170-172.
|
Text
Лоборук Л.І., Шевців З.М..pdf Download (6MB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Лоборук Л. І. Теоретичні засади проблеми формування навчальної мотивації учнів початкової школи в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти / Л.І.Лоборук, З.М.Шевців // Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 12 трав. 2021 р. - Рівне : РДГУ, 2021. - С. 170-172. |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Depositing User: | Людмила Буравкова |
Date Deposited: | 14 Sep 2021 09:48 |
Last Modified: | 14 Sep 2021 09:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9073 |
Actions (login required)
View Item |