Михальчук Ю.П. та Грицай Н.Б. (2019) ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 140-144.
|
Текст
Михальчук_Грицай.pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано сутність та значення творчих завдань у навчанні біології. Схарактеризовано методи навчання, які позитивно впливають на розвиток творчих здібностей учнів. Розкрито результати педагогічного експерименту щодо використання творчих завдань у навчанні біології у 8 класі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Михальчук Ю.П. Педагогічна ефективність використання творчих завдань на уроках біології у 8 класі / Ю.П.Михальчук, Н.Б.Грицай // Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Рівне, 28 листоп. 2019 р. – Рівне, 2019. - С. 140-144. |
Ключові слова: | методика навчання біології, творчі завдання, методи, інтерактивні технології, проблемне навчання, педагогічний експеримент |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 15 Вер 2021 08:48 |
Останні зміни: | 15 Вер 2021 08:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9111 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |