Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ

Михальчук Ю.П. та Грицай Н.Б. (2019) ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 140-144.

[img]
Перегляд
Текст
Михальчук_Грицай.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано сутність та значення творчих завдань у навчанні біології. Схарактеризовано методи навчання, які позитивно впливають на розвиток творчих здібностей учнів. Розкрито результати педагогічного експерименту щодо використання творчих завдань у навчанні біології у 8 класі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Михальчук Ю.П. Педагогічна ефективність використання творчих завдань на уроках біології у 8 класі / Ю.П.Михальчук, Н.Б.Грицай // Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Рівне, 28 листоп. 2019 р. – Рівне, 2019. - С. 140-144.
Ключові слова: методика навчання біології, творчі завдання, методи, інтерактивні технології, проблемне навчання, педагогічний експеримент
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 15 Вер 2021 08:48
Останні зміни: 15 Вер 2021 08:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9111

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу