ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ

Михальчук Ю.П. and Грицай Н.Б. (2019) ПЕДАГОГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 140-144.

[img]
Preview
Text
Михальчук_Грицай.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано сутність та значення творчих завдань у навчанні біології. Схарактеризовано методи навчання, які позитивно впливають на розвиток творчих здібностей учнів. Розкрито результати педагогічного експерименту щодо використання творчих завдань у навчанні біології у 8 класі.

Item Type: Article
Additional Information: Михальчук Ю.П. Педагогічна ефективність використання творчих завдань на уроках біології у 8 класі / Ю.П.Михальчук, Н.Б.Грицай // Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Рівне, 28 листоп. 2019 р. – Рівне, 2019. - С. 140-144.
Uncontrolled Keywords: методика навчання біології, творчі завдання, методи, інтерактивні технології, проблемне навчання, педагогічний експеримент
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 15 Sep 2021 08:48
Last Modified: 15 Sep 2021 08:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9111

Actions (login required)

View Item View Item