Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДОМАГАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ

Кулаков Р.С. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДОМАГАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 59-66.

[img]
Перегляд
Текст
Кулаков Р.С..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті обґрунтовується доцільність формування професійних домагань особистості у ранній юності, адекватна самооцінка яких задає стратегію і тактику психологічного супроводу професійного самовизначення учнів старшого шкільного віку. З’ясовано, що специфіка професійно-орієнтованої діяльності учнів сучасної старшої школи формується на основі адекватної самооцінки минулого і теперішнього, а реалістичні уявлення про власне професійне майбутнє фокусуються в адекватному й усвідомленому реалістичному рівні домагань.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кулаков Р.С. Формування професійних домагань старшокласників у процесі вибору майбутньої професії / Р.С.Кулакова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. - Рівне, 2015. - Вип. 5. - С. 59-66.
Ключові слова: старшокласники, професійне самовизначення, професійна діяльність,професійні домагання, самооцінка
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 05 Жов 2020 10:37
Останні зміни: 05 Жов 2020 10:37
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/930

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу