Кулаков Р.С. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДОМАГАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 59-66.
|
Текст
Кулаков Р.С..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовується доцільність формування професійних домагань особистості у ранній юності, адекватна самооцінка яких задає стратегію і тактику психологічного супроводу професійного самовизначення учнів старшого шкільного віку. З’ясовано, що специфіка професійно-орієнтованої діяльності учнів сучасної старшої школи формується на основі адекватної самооцінки минулого і теперішнього, а реалістичні уявлення про власне професійне майбутнє фокусуються в адекватному й усвідомленому реалістичному рівні домагань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулаков Р.С. Формування професійних домагань старшокласників у процесі вибору майбутньої професії / Р.С.Кулакова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. - Рівне, 2015. - Вип. 5. - С. 59-66. |
Ключові слова: | старшокласники, професійне самовизначення, професійна діяльність,професійні домагання, самооцінка |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 05 Жов 2020 10:37 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 10:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/930 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |