Кособуцька Г.П. (2017) ТЕСТУВАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО АСПЕКТУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 106-117. ISSN 2411-4553
|
Текст
Кособуцька Г.П..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкриті зміст і структура понять «тест», «тестування», «тестовий контроль знань», «тестологія»; схарактеризована практична значимість тестування в процесі оцінювання знань, умінь і навичок студентів, що передбачає отримання об’єктивної та якісної інформації про динаміку їх успішності, діагностику прогалин і накреслення перспективи успіху; вказані основні напрями тестування (змістовий, контекстуальний, процесуальний), різновиди класифікації тестових завдань, принципи їх застосування; запропоновані характеристики тестів та методики оцінювання за критеріями конвертації первинного бала в оцінку запропонованих систем, апробовані авторкою в контексті проведеної дослідно-експериментальної роботи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кособуцька Г. П. Тестування як психолого-педагогічна технологія оцінювання навчальних досягнень студентів: актуалізація практичного аспекту / Г.П.Кособуцька // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 106-117. |
Ключові слова: | тест, тестування, тестовий контроль знань, тестотека, тестологія. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 06 Жов 2020 08:45 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 08:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/944 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |