Яроша А.В.
УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЙ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ У РОБОТІ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ.
[Магістерська робота]
Тип елементу: |
Магістерська робота
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Яроша А.В. Удосконалення використання концепцій соціального маркетингу у роботі установ соціальної сфери : магістерська робота / А.В.Яроша ; науковий керіник Т.М.Микитин. - Рівне : РДГУ, 2020. - 109 с. |
Ключові слова: |
удосконалення, соціальний маркетинг, соціальні установи |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
30 Вер 2021 17:41 |
Останні зміни: |
18 Січ 2022 08:23 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9440 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |