Рудь О.М. ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА СИСТЕМУ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ЮНАЦЬКИХ СПІЛЬНОТАХ. [Магістерська робота] (Неопублікований)
|
Текст
Рудь О. Вплив емоційного інтелекту на систему взаємодії у юнацьких спільнотах...pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Загальний обсяг дипломної роботи складає 105 сторінок; робота містить 3 розділи, висновки; список використаних джерел нараховує найменувань; у роботі 10 додатків. Об’єктом дипломної роботи є емоційний інтелект осіб юнацького віку. Предмет роботи – особливості взаємозв'язку розвитку емоційного інтелекту та його індивідуально-психологічних чинників у юнацькому віці.
Методи дослідження: теоретичні: аналіз, узагальнення; емпіричні: методика для діагностики емоційного інтелекту Н.Холла; методика діагностики самооцінки Дембо-Рубінштейна; методика оцінки соціально-психологічного клімату у групі; метод соціометрії Я. Морено, соціометричний статус.
Основні теоретичні положення. Емоційний інтелект – вміння сприймати і виражати власні емоції, зробити їх частиною думки, розуміти і переконувати з їх допомогою, вміння регулювати емоційний стан свій і оточуючих. Схильність до емоційних здібностей може бути встановлена генетично. Але, в порівнянні з інтеллектуальними, емоційні здібності в значній мірі можна розвивати.
Емоційний інтелект визначається як:
- вміння діяти у взаємозв’язку з внутрішнім середовищем своїх почуттів і бажань;
- управляти емоційною сферою на основі інтелектуального аналізу і синтезу;
- вміння ефективно контролювати емоції і використовувати їх для покращення мислення; - емоційно – інтелектуальна діяльність.
Отримані результати: емоційний інтелект та його складові впливають на систему соціальної взаємодії у групах юнаків та юнок. Соціально-психологічними чинниками, що обумовлюють цю взаємодію є: самооцінка, як складова самосвідомості, психологічний клімат групи.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Рудь О.М. Вплив емоційного інтелекту на систему соціальної взаємодіє у юнацьких спільнотах : дипломна робота (освітній рівень "Магістр") / О.М.Рудь ; наук. керівник В.І.Безлюдна ; рецензент О.В.Іванюта. -Рівне : РДГУ, 2020. - 105 с. |
Ключові слова: | емоційний інтелект, вплив, система соціальної взаємодії, юнацькі спільноти |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 27 Жов 2021 08:57 |
Останні зміни: | 27 Жов 2021 08:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9708 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |