Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ

Паламарчук О.С. (2021) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 168-170.

[img]
Перегляд
Текст
Паламарчук О.С..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Паламарчук О.С. Цифровий маркетинг як основа розвитку сучасного бізнесу / О.С.Паламарчук // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 25 жовтня 2021 р. – Рівне : РДГУ, 2021. – С. 168-170.
Ключові слова: цифровий маркетинг, розвиток бізнесу
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 22 Лист 2021 08:58
Останні зміни: 22 Лист 2021 08:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9925

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу