ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ

Паламарчук О.С. (2021) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 168-170.

[img]
Preview
Text
Паламарчук О.С..pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Паламарчук О.С. Цифровий маркетинг як основа розвитку сучасного бізнесу / О.С.Паламарчук // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 25 жовтня 2021 р. – Рівне : РДГУ, 2021. – С. 168-170.
Uncontrolled Keywords: цифровий маркетинг, розвиток бізнесу
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 22 Nov 2021 08:58
Last Modified: 22 Nov 2021 08:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9925

Actions (login required)

View Item View Item