Паламарчук О.С.
(2021)
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ.
Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021.
pp. 168-170.
Item Type: |
Article
|
Additional Information: |
Паламарчук О.С. Цифровий маркетинг як основа розвитку сучасного бізнесу / О.С.Паламарчук // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 25 жовтня 2021 р. – Рівне : РДГУ, 2021. – С. 168-170. |
Uncontrolled Keywords: |
цифровий маркетинг, розвиток бізнесу |
Subjects: |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Divisions: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Depositing User: |
Ірина Гаврилюк
|
Date Deposited: |
22 Nov 2021 08:58 |
Last Modified: |
22 Nov 2021 08:58 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9925 |
Actions (login required)
 |
View Item |