Кулаков Р.С. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФКОНСУЛЬТАЦІЙНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ВПРОДОВЖ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 135-140.
|
Текст
Кулаков Р.С..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті з позицій соціальної ситуації розвитку особистості раннього юнацького віку та специфіки профільного навчання висвітлюється проблема професійного самовизначення сучасних старшокласників. Зазначено, що профконсультаційна робота як компонент системи профорієнтації спрямована на узгодження індивідуальних особливостей особистості та потреб ринку праці і здійснюється на всьому проміжку розвитку та становлення професіонала.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулаков Р.С. Особливості профконсультаційного супроводу професійного самовизначення старшокласників впродовж навчання в школі / Р.С.Кулаков // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2015. - Вип. 4. - С. 135-140. |
Ключові слова: | старшокласники, профорієнтація, профконсультаційний супровід, професійне самовизначення, рівень домагань, самооцінка |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Жов 2020 06:27 |
Останні зміни: | 09 Жов 2020 06:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/997 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |