Дейнега О.В. (2019) СПЕЦИФІКА МЕХАНІЗМУ ЗАДОВОЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТРЕБ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА РИНКУ В2В. Економічний форум, 2019 (№3). с. 120-128.
|
Текст
Дейнега О.В._ecfor_2019_3_20.pdf Завантажити (579kB) | Перегляд |
Анотація
У статті ідентифікована суть інформаційних потреб індивідів та підприємств. Сформовано ієрархію інформаційних потреб підприємств, що базується на врахуванні рівня їх розвитку. Досліджено відмінності у структурі каналів отримання маркетингової інформації промисловими підприємствами на ринку В2В залежно від масштабів їх діяльності. Розглянуто ключові тенденції розвитку інформаційних послуг на світовому ринку B2B. Проаналізовано рівень задоволення інформаційних потреб промисловими підприємствами за рахунок застосування традиційних та електронних носіїв інформації. Розроблено рекомендації щодо засобів задоволення інформаційних потреб промисловими підприємствами різних масштабів діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дейнега О.В. Специфіка механізму задоволення інформаційних потреб промисловими підприємствами на ринку В2В / О.В.Дейнега // Економічний форум. - 2019. - № 3. - С. 120-128. |
Ключові слова: | маркетинг, маркетингова інформація, ієрархія інформаційних потреб промислових підприємств, задоволення інформаційних потреб промислових підприємств, носії маркетингової інформації |
Тематика (за УДК): | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 29 Лист 2021 10:09 |
Останні зміни: | 29 Лист 2021 10:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9993 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |