Елементи, в яких автор: "Андрощук М.С."
Вгору на рівень |
Дадьо Я. та Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 70-74.
Дейнега О.В. та Андрощук М.С. (2017) ВПЛИВ КОЛЬОРІВ НА ВИБІР СПОЖИВАЧАМИ ТОВАРІВ СПОЖИВЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. с. 47-48.
Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) ОЦІНЮВАННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ЦІЛЬОВОГО РИНКУ СПОЖИВАЧІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Економіка та управління: сучасний стан та перспективи розвитку, 2017: Ч.1-3. с. 813-815.
Андрощук М.С. та Дейнега О.В. та Петрівський Я.Б. (2017) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ОСВІТНЬОМУ РИНКУ. Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях, 2017. с. 19-21.
Андрощук М.С. та Дейнега І.О. та Куцевич Н.Д. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Фінансове регулювання зрушень у економіці України, 2017. с. 108-111.
Андрощук М.С. та Дейнега І.О. (2017) КОМУНІКАЦІЙНІ ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК БАЗОВА СКЛАДОВА ЇХ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2017: Ч. 2. с. 10-14.
Андрощук М.С. та Дейнега І.О. (2017) МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА. Викладання економічних дисциплін в умовах глобалізації та європейської інтеграції України, 2017. с. 86-87.
Андрощук М.С. та Дейнега І.О. (2017) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку світової економіки, 2017 (Т. ІІ). с. 186-187.
Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського, 2017 (Вип. 3): Ч. 2. с. 71-77.
Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) РОЗШИРЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ МІЖ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ ТА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕМ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВА ПЕРЕДУМОВА ЇЇ СТАБІЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі, 2017. с. 165-166.
Дейнега А. та Андрощук М.С. (2017) БРЕНД КАК СРЕДСТВО ИНФОРМАЦИОННОЙ СИНЕРГИИ ДЛЯ КОММУНИКАЦИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ. Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 2017. с. 90-94.
Почтовюк О.Б. та Самборський І.О. та Андрощук М.С. (2016) РЕГІОНАЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ РИНКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 180-186. ISBN 978-617-601-157-6