Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Бойчук І.О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 3.

Стаття

Дейнега І.О. та Бойчук І.О. (2022) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 72-74.

Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2022) КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ILOUNGE». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 95-98.

Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2021) СУЧАСНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 104-107.

Цей список був створений у Fri Mar 29 16:27:54 2024 EET.