Елементи, в яких автор: "Бойчук І.О."
Вгору на рівень |
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 3.
Стаття
Дейнега І.О. та Бойчук І.О. (2022) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 72-74.
Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2022) КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ILOUNGE». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 95-98.
Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2021) СУЧАСНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 104-107.